ΓΕΝΙΚΑ
Οι πολύσπαστες γκαραζόπορτες με μόνωση έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών. Μπορούν να τοποθετηθούν σε γκαράζ σπιτιών ή σε γκαράζ πολλαπλών θέσεων, σε αποθηκευτικούς χώρους, σε βιομηχανίες και εργοστάσια.
Προσφέρουν ανώτερη ποιότητα κατασκευής, άριστο αισθητικό αποτέλεσμα, θερμομόνωση και ηχομόνωση, αθόρυβη λειτουργία, ασφάλεια και αξιοπιστία, ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης.
Χωρίς περιορισμό σε τυποποιημένες διαστάσεις, κατασκευάζονται σε μεγάλη ποικιλία κατασκευών ανάλογα με τις απαιτήσεις και την αρχιτεκτονική των κτιρίων, αλλά και τις απαιτήσεις και προτιμήσεις των πελατών.
Επιλογή χρωμάτων σε όλες τις αποχρώσεις RAL και σε απομίμηση ξύλου, δυνατότητα επιλογής χειροκίνητης ή ηλεκτροκίνητης λειτουργίας, επιλογή τύπου πάνελ (ίσιο, ραμποτέ με ρίγα ή ταμπλαδωτό με κασέτα), ενσωμάτωση παραθύρων και ανθρωποθυρίδας.
Ανάλογα με τις διαστάσεις και την χρήση τους, οι πολύσπαστες γκαραζόπορτες χαρακτηρίζονται είτε βιομηχανικές είτε οικιακές.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΑΝΕΛ
Η πολύσπαστη γκαραζόπορτα με μόνωση αποτελείται από πάνελ διπλού τοιχώματος από γαλβανιζέ ατσαλολαμαρίνα πάχους 0,5 mm, ειδικά επεξεργασμένη και βαμμένη ηλεκτροστατικά σε διάφορα χρώματα (RAL). Στη συνέχεια γίνεται γόμωση σε όλο το μήκος του πάνελ με διογκωμένη πολυουθεράνη. Έτσι επιτυγχάνεται υψηλός βαθμός απόδοσης θερμομόνωσης. Επίσης επιτυγχάνεται τέλεια στεγανότητα τοποθετώντας περιμετρικά λάστιχα υψηλής ποιότητας. Στο κάτω μέρος το λάστιχο συρταρώνει σε ειδικό προφίλ αλουμινίου το οποίο βιδώνεται στο τελευταίο κάτω πάνελ της πόρτας. Η εφαρμογή στο πάνω μέρος καθώς και στα κάθετα τμήματα γίνεται με λάστιχο κουμπωτό προσαρμοσμένο πάνω στα αντίστοιχα τμήματα του κασώματος.
Το συνολικό πάχος του πάνελ είναι 42mm. Είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο κατά τέτοιο τρόπο, ώστε κατά την διάρκεια λειτουργίας της πόρτας, να μην επιτρέπει παγίδευση των δακτύλων ανάμεσα στα πάνελ. Επίσης είναι κατάλληλα συνδεδεμένα μεταξύ τους με κεντρικούς μεντεσέδες ενισχυμένους από κράμα σιδήρου για το καλύτερο δέσιμο των πάνελ και πλευρικοί μεντεσέδες με πολυαμιδικά ροδάκια για την σωστή λειτουργία της πόρτας. Επίσης, υπάρχουν ειδικές πλάγιες βάσεις στήριξης και χερούλι στο κάτω μέρος για τη χειροκίνητη λειτουργία της πόρτας.
Υπάρχουν τρεις τύποι πάνελ. Ίσιο, ραμποτέ με παράλληλες γραμμές ή ταμπλαδωτό με κασέτα συμμετρικά κατανεμημένη.
ΟΔΗΓΟΙ
Οι κάθετοι και οριζόντιοι οδηγοί είναι από γαλβανιζέ ατσαλολαμαρίνα με κατάλληλη διαμόρφωση, έτσι ώστε να λειτουργούν παράλληλα στην οροφή. Προσαρμόζονται λάστιχα υψηλής ποιότητας και ανθεκτικότητας. Σχεδιασμένοι και κατασκευασμένοι έτσι ώστε να προσφέρουν την άψογη λειτουργία της πόρτας.
ΑΞΟΝΑΣ
Ο άξονας είναι διαμέτρου Φ 25,4. Τα ελατήρια είναι κουρδιστά με ενισχυμένο έλασμα έλξης, μονταρισμένα σε ημιαξόνια και ταμπούρα ανύψωσης που τοποθετούνται επάνω στη πλάγια βάση στήριξης του άξονα και κατά συνέπεια, δεν επιτρέπουν στον άξονα να κινείται πλαγίως υποχρεώνοντας το ταμπούρο να γυρνάει πάντα στην ίδια θέση.
Η πόρτα έχει ράουλα από κράμα πολυαμιδίου για μεγαλύτερη αντοχή και μείωση θορύβου, καθώς επίσης συρματόσχοινο ανύψωσης και έλξης που κινείται στις τροχαλίες και στα ταμπούρα ενδιάμεσα ή εξωτερικά, ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας της πόρτας.
ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΑ ΤΖΑΜΙΑ – ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΡΙΔΕΣ
Στην πόρτα μπορούν να τοποθετηθούν και τζάμια (φινιστρίνια) σε σχήμα τετραγώνου ή οβάλ, με υλικό διπλής υάλωσης και ειδικό πρεσσαριστό λάστιχο περιμετρικά για την πλήρη στεγανότητα, προσφέροντας φυσικό φωτισμό στο χώρο.
Επίσης υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης ανθρωποθυρίδας επάνω στην πόρτα η οποία “σπάει” ακολουθώντας την πορεία της γκαραζόπορτας. Η ανθρωποθυρίδα είναι χρήσιμη όταν έχουμε συχνή διέλευση πεζών και ταυτόχρονα επιθυμούμε την μειωμένη χρήση της κυρίως πόρτας.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΥΨΩΣΗΣ
Για την σωστή λειτουργία της πόρτας πρέπει να διαλέξουμε τον σωστό τύπο ανύψωσης ανάλογα με την κατασκευή του κτιρίου. Υπάρχουν οι παρακάτω τύποι ανύψωσης.
Παραδείγματα Εφαρμογής: